No products in the cart.

Blog Details

🇮🇹 1. Furore – Il paese che non c’è

Furore non ha un vero e proprio centro storico, ma è sparso lungo la scogliera. Il suo famoso fiordo è una meraviglia naturale e ospita ogni anno gare di tuffi spettacolari.

🇬🇧 1. Furore – The Village That Doesn’t Exist

Furore doesn’t have a real town center—it’s scattered along the cliffside. Its famous fjord is a natural wonder and hosts annual diving competitions that draw global attention.


🇮🇹 2. Atrani – Il borgo più piccolo d’Italia

A pochi passi da Amalfi, Atrani è un piccolo angolo di paradiso con stradine strette, piazzette romantiche e un’atmosfera rilassata lontana dal caos.

🇬🇧 2. Atrani – Italy’s Smallest Village

Just a short walk from Amalfi, Atrani is a peaceful hideaway with narrow streets, romantic little squares, and a laid-back vibe far from the crowds.


🇮🇹 3. Scala – Il balcone sulla Costiera

Di fronte a Ravello, ma molto meno affollato, Scala è perfetto per chi ama la natura e il trekking, con viste spettacolari sulla costa.

🇬🇧 3. Scala – A Balcony Over the Coast

Across from Ravello but much quieter, Scala is ideal for nature lovers and hikers, offering spectacular views of the coastline.


🇮🇹 4. Raito – Tra vigneti e arte

Frazione di Vietri sul Mare, Raito è circondato da vigneti e laboratori di ceramica. Perfetto per chi cerca autenticità e panorami mozzafiato.

🇬🇧 4. Raito – Between Vineyards and Art

A hamlet of Vietri sul Mare, Raito is surrounded by vineyards and ceramics workshops. It’s perfect for those seeking authenticity and breathtaking views.

Comments are closed